Soru Alcatel u5 4047d firmare fail yardim

'Diğer Modeller' forumunda gbhr097 tarafından 26 Mayıs 2019 tarihinde açılan konu

?

Yardim

  1. Yardim

    1 oy
    100.0%
  2. Yardim

    0 oy
    0.0%
  1. Her kese selamlar. Arkadawlar lutfen yardim edin. Alcatel u5 4047d root atmak istedim olmadi sp flash tool hata verdi bende youtube-de 1-2 videolara bakdim sonra sp flash tool fotmat atdim telefon acilmiyo siyah ekranda ama usb takinca bilgisayarda sesi geliyo. simdi 5-6 firmware buldum sp flash tool hata veriyo
    yaz 2005 2045 diye hatalar veriyo hangisinin cozumu buluyorum bawqa hata veriyo
    ALLAHINI SEVEN YARDIM ETSIN LUTFEN TELEFON BENIN DEGIL
     
  2. cemoli1987

    cemoli1987 Süper Kullanıcı

  3. cemoli1987

    cemoli1987 Süper Kullanıcı

    Linkleri görmek için lütfen Üye Olun veya Giriş yapın! bu yazilimi dene
     
  4. cemoli1987

    cemoli1987 Süper Kullanıcı

    Linkleri görmek için lütfen Üye Olun veya Giriş yapın! urdaki sana uygun 4047 olanlari dene birde
     
  5. Denedim yine olmadi telefon bricked olmus test point lazim ama nasil yapiliyo bilmiyorum bi bakin bu fotoyu buldum[​IMG] Linkleri görmek için lütfen Üye Olun veya Giriş yapın! resistor ile yapdim yine olmadi
    lutfen yardim
     
  6. cemoli1987

    cemoli1987 Süper Kullanıcı

    Linkleri görmek için lütfen Üye Olun veya Giriş yapın! burayi incelesene